Confessions at night.

- Jag vill resa, överallt, nu. Jag vill uppleva en massa saker. Detta är dock omöjligt då jag varken har pengar eller ens någon att åka med. Nice.

- Jag vill skaffa hårförlängningar, jag saknar mitt långa hår. Står snart inte ut längre. 

- Jag vill ha en Ipad. Mest för att det är awesome och den är så mycket enklare att ta med sig överallt, skola, hemhem, osv. Pengaproblem åter igen.

- Jag har ett helt sjukt shoppingbegär då jag inte shoppat något annat än vettiga saker (bortsett från gotter). Så nästa gång jag går till stan kommer jag gå under. 

- Jag har ett sjukt sockersug hela tiden. Det måste fixas på något sätt. 

- Kommer mest troligen inte få behålla jobbet. Det är ett helt awesome jobb, man gör något för världen och jag älskar den biten. Det är de otroligt otrevliga människorna jag möter varje dag och bristen på övertalningsförmåga som gör det till något som ger mig en klump i magen. 

- Jag vill ha en hund(SUPRISE). Att flytta till en lägenhet där jag inte ens kan få ha någon hund suger verkligen. Men jag vet att denna punkt är något jag borde vänta med.

- Jag tycker inte alls så mycket om denna lägenhet egentligen. Det är inte min. Jag kan inte göra något i vardagsrummet utan att oroa mig över golvet. Jag får inte göra hål i väggarna. + någon av byggnadsarbetarna lyckades på något sätt välta min rosljuslyckta så en glasgrej gick sönder, tack så mycket. 

- Jag längtar till julen otroligt mycket, så mysigt med alla röda färger, tomtar osv. På det får jag dessutom åka hem för första gången på länge, det längtar jag verkligen till. 


Kommentarer
Postat av: sofia

men om du kommer hit behöver du ju ingen resekompis :O och det kostar bara ca 4k tur och retur :D

2011-11-08 @ 00:51:18
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback