Dags att röra lite på rumpan.

Har för tillfället inte så mycket för mig, Johan har varit iväg på paintball med klasskompisar, och själv har jag redan plöjt igenom två filmer, ansiktsmask och annat mys.. :)

Funderar på att kanske gå ned till stan i morgon för att ha något att göra, kanske ta lite höstbilder, det är ju så fint med höst. Är dessutom tråkigt att sitta inne och inte göra någonting vettigt.





Fast så här bra kan jag nog inte fota, har inte direkt bästa kameran. Dock är det alltid roligt att försöka :)

Tror även jag ska kolla på lite julklappar, eftersom att Johan slutar 17 (han slutar 17 nästan varje dag denna vecka, sadface) och jag behöver motionen så ska jag nog faktiskt göra det! :)


Kanske blir träning ikväll, kanske slappning, beror på vad J är taggad på!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback