Jaglever,typ.

För dem som möjligtvis undrat om jag lever så är väl detta ett tecken! 


Gillar inte att klaga, men har jobbat till nio varje dag, det är 7km + hem (beror på vars vi är och värvar, 7 från stan i alla fall). Så när jag kommit hem har jag varit helt slut efter att ha gått en massa timmar + cyklandet! 
PÅ det så börjar de hamra osv klockan sju på morgonen (fast efter tolv så slutar de typ, yaay:P) Så jag har legat död i soffan på morgonen ungefär!

Idag hamrade de med av någon anledning, (eller jag vet inte, men jag fick höra att jag var ledig för att det var en röd dag iaf?) så är fortfarande inte piggast i stan. Fast förhoppningsvis jobbar de inte i helgen för då blir jag helt enkelt jätteneråt. 

Ikväll blir det nog film, chirre och dirre! Helt okej kväll när man heter Emelie Grabbe ;)
Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback