Julpyntning och kort på nya lägenheten!:)

Eftersom att ni inte sett nya lägenheten samt att jag och Johan julpyntade igår passade jag på att ta lite kort på det hela för er att beskåda!:) 



Hall (till höger i slutet är sovrummet, tog inte kort på detta eftersom att det inte är så mycket julpynt då vi inte har någon hylla där + ingen lampa heller och min blixt är sämst )





Köket, vill tillägga att det är plast som hänger på fönstret på utsidan som har betong + annan skit på sig.
Som jag skrivit tidigare så bygger de om fasaden här och isolerat en hel del.
Även anledningen till varför vi har dragit för persiennerna i alla andra fönstrena.



Badrummet, vill påpeka att det finns mer till höger, bla ett skåp, men orkade inte ta kort på hela.



Walk-in closet!^^



Vardagsrummet, vill återigen påpeka att det finns mer till höger, bla ett datorskrivbord :)

Det har alltid varit någon slags tradition för mamma att julpynta helgen innan första advent, så därför tänkte jag göra detsamma:) Pynta granen är dock inte någon hon gör såhär tidigt, utan sen vi skaffade katt så har det varit upp med granen kvällen innan och ned dagen efter julafton:) Förra julen vet jag inte ens om vi hade en gran uppe. Men eftersom att jag och Johan ska vara borta under hela julen ville jag pynta nu och få igång julkänslan ännu mer!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback