Clementin.



VEM

Vem är i rummet med dig: Johan är också här :)
Vem fick du senast sms av: Kära mamsen ♥
Vem tänker du på: Haha, ja mamma eftersom att jag nyss skrev hennes namn?=)
Vem pratade du senast i telefon med: Älsklingen♥
Vems hus var du i senast: I någons som i alla fall inte ville gå med i Greenpeace, varför de bjöd in mig ändå har jag ingen aning om.
Vem önskar du var med dig nu: Önskar jag var hemma helt enkelt.. :) + Sofia :]
Vem är din favoritsläkting: Mormor (för jag räknar inte min familj som släktingar..)
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Det får jag väl veta när jag börjar!^^
Vem känner dig bäst: Sofia, Johan, Mamma :)

VAR 
Var är din mobiltelefon: På soffan bredvid mig!
Var är din mamma: Hemma (tror jag)
Var sover du: I min säng, eller halvsover i soffan när arbetarna börjat stöka tidigt:P
Var handlar du mest: Mat.
Var fick du tag i tröjan du har på dig: Weekday
Var fick du tag i byxorna du har på dig: Lindex :o
Vart åkte du bil senast: När mamma och Stefan var och hälsade på!
Var i ditt rum är du nu: i vardagsrummet..... (på soffan)
Var är din bästa vän: I KINA. Sadface

VAD 
Vad åt du senast: Clementin
Vad drack du senast: Vatten
Vad är det för färg på dina byxor: Blå
Vad är den närmaste saken som är blå: Mitt linne eller mina shorts, you decide:P
Vad gillar du mest med skolan: Klassen, och vissa lärare!
Vad har du på fötterna: Inget.
Vad är din favorit färg: Röd
Vilken film såg du senast: Breaking Dawn ♥
Vad hör du nu: Johan som spelar något tråkigt spel som vanligt:)
Vad har du gjort idag: Tränat, handlat, sett på tv, kollat utbildning, läst.

HAR DU NÅGONSIN 
Sovit i en annan säng: Ja
Kört över hastighetsgränsen: Mjo
Målat om ditt rum: Tapetserat, fast det var inte jag.. 
Dansat framför en spegel: Nope
Fått hicka: Jepp
Stulit pengar från en kompis: Nej
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Inte vad jag minns?
Smugit ur ditt hus: Oftast mer in än ut, var duktig flicka som alltid berättade vars jag skulle^^
Haft känslor för nån som inte känt detsamma: Jo.
Hånglat med en främling: Nej
Saknar någon just nu: Ja
Piercat dig: Hål i öronen
Druckit alkohol: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback