Bake a cake and read a book.

Hejsan!

Bakade nyss en falsk tosca, vilket jag hoppas blir riktigt god!:D Hade tänkt baka mer också men när sockret tog slut så blev det tyvärr inte så ! Liten nackdel att toscan kräver så mycket socker..;)

I övrigt har det inte hänt så mycket, handlade igår, gjorde en pizza som blev jättegod! Såg Föräldrafällan och sedan Horrible bosses(tror det stavas så, orkar inte leta upp om jag har rätt) efter, så det blev en rätt sen kväll i går:) Dessutom ringde mamma också och pratade lite, var skönt att prata lite med henne:) 

Förutom detta har jag även fixat en bok som jag kommer att ha i våren när jag börjar på mitt program jag sökt till, så har tänkt läsa den som lite träning osv, känns bra!:D
(hade aldrig trott att jag skulle säga att det känns bra att plugga utan att jag ens behöver)
Men det känns faktiskt väldigt bra!



Ha en fortsatt härlig helg!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback