Det hade varit skönt..

Tidigare idag åkte Mamma och dem tillbaka till Skellefteå! Längtar verkligen till jul då jag själv far dit och får träffa alla!:) Dessutom blir det under en lite längre tid och man behöver inte flytta en massa! :P
Måste säga att jag är väldigt trött på att flytta nu, och då har jag "bara" flyttat två ggr på tre månader.. Nu behöver vi förhoppningsvis i alla fall inte flytta på ett tag, och dessutom så flyttar vi då till en lägenhet som verkligen är våran!:) (man kan ju alltid hoppas i alla fall, för skulle vara grymt skönt!)

Stor fördel med denna lägenhet är att den till skillnad från den andra lägenheten faktiskt är varm! (hellre för varmt eller för kallt om du frågar mig;) )




Har en del kvar att packa upp, men det gör jag nog i morgon :) Ikväll blir det i stället TBBT, lämna nycklar, (förhoppningsvis få ett eget par nycklar till nya lägenheten), och sedan blir det nog mer TBBT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback