Ends with a confession.

Hejsan!

Idag var det tänkt att jag och Johan skulle gå på loppis, dock eftersom att vi sov hur länge som helst och Johan skulle vidare tidigt till förfesten till en gasque, så blev det inget av :/ Han lovade dock att vi skulle gå nästa lördag, så hoppas att han håller det löftet! Jag gillar loppisar :) 

Har nyss ätit plättar med glass, var väldigt gott som vanligt! Ikväll blir det nog mys med kladdkaka framför två filmer som jag har fixat, hoppas bara filmerna är bra också så att kladdkakan inte är det enda bra av kvällen!:)



För er som inte vet det så har jag nu i alla fall bestämt mig att söka till universitetet redan nu till våren, mest eftersom att om jag inte får något jobb så vill jag ha någon backup. Hade några val i min tanke, men eftersom att jag bara kan söka till ett av dem så är det också det jag tänker göra, och om jag inte trivs så får jag väl helt enkelt hoppa av och sedan börja på det andra programmet i höst i stället, men vi får se, kanske är detta något för mig:)
Tänker dock inte säga i bloggen vilket program det är förrän jag tar mig in, fast om jag förstås får ett jobb innan jag får veta om jag tagit mig in(Vilket jag verkligen hoppas att jag får för jag vet inte hur jag/vi ska överleva på de pengar vi har tills januari eftersom att vi måste hitta en lägenhet och mest troligen betala desposition osv på den..:P) så kommer jag att tacka nej, och därmed får ni inte veta förrän till höst..;)

Måste dock erkänna att jag är lite rädd, många säger att det är plugg hela tiden. För mig som redan behövde plugga mycket inför prov osv, känns det inte så peppande, mer skrämmande. Förhoppningsvis går det bra i alla fall:) Att mycket kommer att vara på engelska är lite skrämmande också, men har till Januari på mig att öva upp min engelska till det bättre i alla fall! (förhoppningsvis längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback