I´m so exited!

I kväll blir det att se film på datorn :) Har en hel del att se så det blir nog super! 
Dessutom har jag en massa choklad också så det är ju faktiskt ännu bättre ;)



I morgon är det första arbetsdagen(!!), känns lite konstigt att inte behöva kliva upp tidigt för det, eftersom att det är ett kvällsjobb. I och för sig betyder det att jag ändå kan ha sovmorgon någon måndag till, vilket faktiskt är rätt okej. 

I övermorgon kommer sedan Mamma, Stefan och Tiara! Ska verkligen bli roligt att få träffa dem då det börjar vara ett tag sedan nu! Får mig också att inse att julen inte är så långt bort, vilket betyder att snart kan jag få åka hem igen en stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback