Jag vill numera ha en pingvin med :)

Hejsan!
Sökte just in till högskolan, hemskt men sant! Om jag inte får något jobb(eller inte får ett jobb som jag trivs med) så blir det skola från vårterminen 2012, helt sjukt spännande/läskigt! Är dock lite förväntansfull :)

Såg i alla fall en film för inte så länge sedan, nämligen Mr. Popper´s penguins!



Jag tyckte den var bra, det stora plusset var självklart de söta pingvinerna!:D (om du frågar mig)
Filmen är i alla fall helt klart sevärd, och om du inte har något emot Jim Carreys andra filmer kommer du nog gilla denna också!

I övrigt har det inte hänt så jättemycket roligt idag, sökt jobb, handlat, lagat jättegod mat och betalat räkningar.
Fast har förstått sett nya HIMYM och 2 ½ men, måste påstå att det är lite småspännande mer Kutcher i stället :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback