Mycketmycket.

Hejsan!


Har väldigt mycket att göra idag! :

- AF 10-13 (Ja jag väljer att gå dit även om jag fått ett jobb eftersom att jag ändå inte fått ett heltidsjobb och det är faktiskt kul!)
- Fixa "passfoto", vilket betyder att jag först måste hitta en sån där maskin där man kan ta kort öht!
- Vill kolla lite på rean på stan.
- Handla.
- Boka en vagn till lördag nästa vecka!
- Läsa klart boken som jag lånade eftersom att lånetiden snart går ut!

Sedan under helgen måste jag och Johan plocka ned en massa i kartonger, fundera hur vi ska få ner hyllorna utan skruvdragare, städa en hel del, fara till Johans kompis för att skriva ut en grej som jag måste ha till måndag, och säkert en massa mer som jag missat!


Har ingen aning om hur jag ska hinna med allting idag, men får väl göra mitt bästa:) 
Hoppas ni andra har lite mindre att göra under helgen så att ni kan få slappna av lite mer än jag kan!;)


Dags för en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback