Pictureless.

Hejsan! Som redan skrivet har jag sökt jobb idag. Spenderade dock halva tiden med att leta efter ett café som inte verkade finnas! Efter lite googlande nyss hittade jag dock vart det var, dock läste jag kommentarerna om detta stället, och blev inte direkt taggad då deras "metoder" inte verkar vara moderna överhuvudtaget.

Sedan har jag och Johan handlat på Maxi som vanligt, enda nackdelen var väl att det började regna när vi åkte hem. Tycker dock fortfarande att det är värt att cykla 3km för att få billigare mat! Hoppas att vi inte hamnar för långt bort så att man fortfarande kan cykla till Maxi ibland i alla fall :)

Ikväll blir det mys med film! Så länge inte åskan slår till, ser rätt mörkt ut. Eftersom att blogg.se vägrar att ge mig ett inlägg där jag kan ladda in en bild, så blir detta också ett bildlöst inlägg! Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback