Boredtime.

Eftersom att jag är rätt så uttråkad och inte har så mycket bättre för mig så delar jag med mig av en lista som jag snott av Mirjam! :)


1. Hur gammal är du om fem år?

24 år fyllda!

2. Vem var den sista du träffade?

Om Johan inte räknas, så Tim :)

3. Hur lång är du?

Tillräckligt, ofc!

4. Vilken var den senaste film du sett?

Mr. Popper´s penguins!:) (Poppes pingviner)

5. Vem ringde du senast?

Hem, grattade min lillasyster på födelsedagen.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

"Vars är du?" till Johan.

7. Var är dagens planer?

För tillfället är planerna att göra klart listan, laga mat, och sedan hitta på något annat att göra!^^

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Även om jag numera har ett bra pris att ringa för så föredrar jag att smsa då det alltid är det jag gjort:)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Inget av det faktiskt !

10. När såg du senast din mamma?

Jättelängesedan, kanske två månader sedan nu? Eller lite mindre än så är det nog.

11. Vilken ögonfärg har du?

Tolkningsfråga. My opinion: Diskblågröna.

12. När vaknade du idag?

Först sju någongång när Johans klocka ringde, klev sedan upp vid 8 :)

13. Har du någon gång hittat en katt?

Beroende på vad som menas, så har min familj en katt, och talandes från en allergisk familj så har vi hittat katten för oss!:) Dock hittade vi den inte på gatan. Annars finns det hundratals katter bara utanför våran dörr.

14. Vilken är din favoritplats?

Än så länge är jag inte så trivsam här, så måste nog säga hemma i Skellefteå :)

15. Vilken plats föredrar du minst?

Det finns nog en hel del platser som jag inte skulle föredra, kommer dock inte på någon just nu.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis befinner jag mig någonstans där jag följer mina drömmar och är lycklig.

17. Vad skrämde dig som barn?

Som väldigt liten, så har min mamma i alla fall sagt att jag var jätterädd för dessa vita maskrosgrejer som flög runt!

18. Vem fick dig att skratta senast?

Någon kväll när Johan var väldigt trött och delade med sig ett av sina hysteriskt roliga skratt;)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Eftersom att jag inte har några, så skulle jag nog säga ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

En bärbar, den är inte bäst, men just nu älskar jag den bara för att den fungerar! :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Oftast med en T-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

För tillfället tror jag vi har 3-4 kuddar :)

23. Hur många landskap har du bott i?

Norrbotten och Västerbotten! (det som jag bor i nu tänker jag anta inte räknas)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

ALLT. (fast barfota på vintern är inte något jag rekommenderar dock)

26. Är du social?

Skulle nog säga lagomt social.

27. Vilken är din favoritglass?

Vanlijglass med någon slags choklad är min absoluta favorit :)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Jag skulle säga YES, säga hejdå till af om att jobba i sthlm och hoppas på ett caféjobb i Uppsala så småningom :)(och om jag inte fick det så skulle det inte vara hela världen)

29. Tycker du om Kinamat?

Skulle inte säga att all kinamat är supermegagott, men inga fel är det nej.

30. Tycker du om kaffe?

Nej det gör jag verkligen inte, enda gången det funkar är inom bakverk som chokladbollar och moccarutor!

31. Vad dricker du till frukost?

Dricker inget eftersom att jag äter gröt på vardagar, men annars så oboy eller vatten typ.

32. Sover du på någon särskild sida?

Sover på höger sida:)

33. Kan du spela poker?

Jag kan femkortspoker osv, men är verkligen inte bra på det.

34. Tycker du om att mysa?

Mysa är ju en av de bästa sakerna som finns!:)

35. Är du en beroendemänniska?

Är inte direkt beroende av att göra saker varje dag förutom äta/sova/andas/leva.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jag har för mig att jag har träffat någon som hade det, men kommer dock inte ihåg vad denna person heter ens så.. :P

37. Vill du ha barn?

Jag vill mer än gärna ha barn i framtiden ja.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, samt lite tyska, annars kan jag bara vissa ord på andra språk.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

När jag var liten och hade hoppat i soffan och hamnade med pannan i vardagsrumsbordskanten, inte något jag minns dock.

40. Föredrar du havet eller en pool?

Pool, mycket varmare i en sådan än i havet i Sverige i allla fall!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

I dags läget så spenderar jag det mest bara på mat och andra nödvändigheter ! Om jag fick välja skulle det dock gå till hårförlängning, skor och nya kläder så jag kan kasta ut min gamla garderob.

42. Äger du dyra smycken?

Nej det vill jag inte påstå:P

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Ett tuggummi!

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Du, ofc ;)

46. Välj ett ärr på din kropp?

Har bara ett synligt, det i pannan (läs fråga 39).

47. Vad har du för ringsignal?

Iphones vanliga ringsignal, har inte orkat ändra till något vettigare.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

Tror tyvärr inte det.

49. Flirtar du mycket?

Haha, förutom med min pojkvän så flirtar jag inte så mycket!;)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?

Både den och bilden på min header var tagen av bästa Alexander(som också gjort min design) och vid Skellefteåälven togs bilden!

51. Kan du byta olja på bilen?

Mitt slutgiltiga svar är nog: nej.

52. Har du fått fortkörningsböter?

Nej det har jag inte fått.

53. Vilken var den senaste bok du läste?

Läser en bok nu som är en hunds dagbok i ett år, på engelska! 

54. Läser du dagstidningen?

För tillfället nej, men hemma läste jag den alltid :) 

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej!

56. Dansar du i bilen?

En tolkningsfråga, I guess.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

Mix Megapol (eller det var mer Johan som startade den men.. )

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Ritade blommor på baksidan av min telefonräkning.. (som är betald ofc)

59. När var du i kyrkan senast?

Studenten, om man bortser från logen på Tuvagården. (för i så fall på William och Malins bröllopsdag!:D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback