Awesomness.

Hejsan! 
VET NI VAD?!
Jag fick ett sms igår att min dator var klar, och nu skriver jag ett inlägg från den!:D SÅ DEN FUNKAR!!!!!!!!


Så det är rätt så awesome, har verkligen saknat min dator!:) Ni fattar inte hur skönt det är att skriva på mitt tangentbord igen! För Johans är sådär hårt, och hemskt jobbigt..  Plus det så har de rengjort skärmen och det gick snabbare denna gång eftersom att det gick på garantin i stället för på försäkringen! :D 




Blev ett GIF-inlägg nu, men jag kunde helt enkelt inte låta bli för att jag är så glad!:) 
Dock kommer det att kännas imårrn eftersom att förutom cykla 1,4 mil till Elgiganten så cyklade vi även till Maxi och handlade! Vilket inte heller är närmast, och motsatt håll från Elgiganten. Dock hade de 29 kr/kg på godiset så det var verkligen värt det med! Suger även att vi inte har en lång internetsladd så jag måste sitta i hallen, men det får vi fixa med en bättre router sedan :) 

Så ikväll blir det att se film och tjocka oss med lite godis!
(förstår inte varför bloglovin inte tycker om mina söta hundar GIFar dock, :/ )
Tjing!

EDIT: om ni vill se hunden jag pratade om så kolla in länken. (som borde funka men jag kan inte lova något)

Kommentarer
Postat av: sofia

önskar du vore online för jag saknar dig jättemkt och haft en jättedålig kväll så önskar jag kunde prata med dig men vi får väl prata en annan dag, har jag sagt att jag saknar dig? för det gör jag! och jag trycker på fel tangenter helatiden , kan berätta varför imorn, om du är inne!?!?!?!?! pusssssss älskar dig bejbi!

2011-09-24 @ 21:33:35
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback