Lonley.

Hejsan!
I dag har det inte hänt så mycket som vanligt, sett på Merlin och älskat det ungefär:) 
Inte så roligt att vakna varje dag och inte ha något mål med dagen :P På det så saknar jag min familj, en söt hund som jag åtminstone kan busa med(eller katt att irritera!) och mina vänner. Haha, på tal om det så ringde mommo och frågade om jag har några vänner(nej hon sa det inte på det sättet men ändå..xD) Känns rätt bra. Hon är söt ändå:)

I morgon ska jag dock försöka sätta upp ett mål för dagen. Så jag har bestämt att jag ska:
- Cykla till stan och fixa ett bibliotekskort.
- Ev. lämna ut mer CV:n och känna ännu mer besviken över att jag inte får något jobb.
- Cykla till Maxi och köpa ägg.
- BAKA SOM TUSAN!

Haha, vet inte riktigt hur mycket jag hinner baka, men måste i alla fall försöka hinna baka bullar då min jäst snart går ut, så det blir av helt enkelt!:) 

Nu ska jag vänta på att Johan kommer hem så att jag kan skicka iväg honom igen på affären och sedan ska jag värma soppa i micron :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback