Söta valpar fixar allt:)

Såg Bridesmaids i helgen med Johan, måste säga att det inte var direkt den bästa filmen som jag sett. Dock tycker jag ändå att filmen blev räddad av några otroligt söta valpar!^^ 
Nu vet ni min hemlighet, det enda en film behöver är ett par söta valpar/hundar alltså så är jag nöjd!:D 
Nej okej, filmen var inte så dålig faktiskt, men den hade kunnat vara sämre :)

Har för övrigt glömt att skriva att jag och Johan gick ut och åt i fredags, han var nämligen väldigt snäll och bjöd mig på middag:) Det var gott, dock skulle jag nog mycket hellre gå på en kinarestaurang i Skellefteå än den igen. Min mat var knappt varm. Men jag antar att det är sådant man märker allteftersom :) 



(foto på de söta vovvarna från filmen)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vaknade tidigt för att prata med Sofia på skype i alla fall!:D Sedan blir det lax och potatis till middag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback