It was a great time! :)

I går hände det mycket saker vill jag säga! Var först hos Seán på brunch med en massa andra boys, american pancakes, backon, äggröra och vita bönor. Mycket gott helt enkelt :)

Efter brunchen blev det att dra vidare till Mikaela för att förfesta en stund. Till slut blev det att dra sig vidare till Smålands nation för att gå på Naturvetargasque! Var väldigt mysigt, trevligt osvosv! :) Maten hade helt klart vara bättre (tex välstekt kött!, Emelie vill ha det välstekt och inget annat!), men det gick ned ändå mest troligen för att jag var hungrig och lite lullig! Väldigt härlig stämning var det i alla fall, och satt runt en massa biologer + Johan och hans kompisar så det var faktist jättetrevligt! :)


Idag är det dock inte lika roliga grejer som har hänt, mest slappat och inte orkat ta tag i plugget. Har dock redovisning på måndag så har varit tvungen att ta tag i det hela nu på kvällskvisten! Resultatet blev två jättefula OH-papper och jag kan fortfarande inte alls det jag ska säga utantill. Förhoppningsvis går det bra ändå, har ju tid kvar att plugga på så!:)

I övermorgon är det dessutom alla hjärtans dag! OCH jag har sovmorgon med, känns bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback