Trött av många anledningar..

Blev inte så mycket till plugg igår. Utan blev ut lite i skogen och geocacha i typ fyra timmar.. xD Blev ordentligt med motion i alla fall, och hittade inte så många som vi ville riktigt men.. :)

I dag blev det dock lite minigolf som sagt, var väldigt trevligt även om det började regna när vi skulle åka hem, men det var bara lite regn tack och lov! :) 

Har på senaste tiden märkt att jag är väldigt trött hela tiden, sover ganska dåligt och vaknar en massa gånger varje natt. Inte så roligt. Funderar om det kanske är så att min hjärna är så inställd på att det ska vara sommarlov nu men jag måste upp tidigt varje dag och pluga en massa, vet inte riktigt... Hoppas på att det går över snart, har ju bara skola officiellt till på fredag nu, så det kanske blir bättre efter det! 
Längtar verkligen inte till att behöva kliva upp 5 på morgonen för att ha fågelexkursion dock:P Den är på tisdag, och då har vi dessutom skola till 16:45 också. Skola 11 timmar i streck, happyface! Kommer, om möjligt, fucka upp min sömn ännu mer. 

Nej ska försöka plugga lite nu, lämnar en gif åt er att bedåra under tiden! :)


Omnomnom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback