Trött tjej.

Idag åkte mamma tyvärr hem :/ Och hon ska dessutom börja pendla till Umeå nu till växeln där, avundas henne inte.. Nästan så att jag önskade att jag bodde i Umeå och pluggade där nu så hade jag kunnat göra livet lite enklare för henne, men nu är det ju inte alltid livet som man tänkt sig.. :)

Har för övrigt bokat biljetter hem över påsken, så det blir en födelsedag hemma i år med trots allt! :) Kändes faktiskt bra att få komma hem och ta det lite lungt när det är lov, i stället för att stanna kvar här. Det sköna med universitetet är att det dessutom är två veckors lov, det gillas! :D (eller den andra veckan är väl egentligen omtentavecka som jag helst inte vill behöva utnyttja men vi får väl se....) 

I övrigt börjar det bli dags för tentaplugg igen, är ju prov om en och en halv vecka, längtar verkligen inte. Men sedan är det åtminstone ett tag kvar till nästa, dessutom är det på organisk kemi och biokemi vilket känns mycket bättre! :) 

Tills vidare ska jag dock se himym och äta upp resterna av dippen och lite lättsaltade chips mamma lämnade efter sig (tillsammans med lite andra goda saker, tack mamma!) :) 
Sedan får det bli godnatt för jag är så sjukt trött! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback