litehalvnöjd:)

Hejsan!:)
Skrev inget igår för jag orkade inte, och satt för det mesta och läste för att vara helt ärlig (A)
Igår var jag på nolia och strosade lite :) Men först så cyklade vi dit, vilken inte var den roligaste upplevelsen!xD För jag fick låna evas cykel, och hon är liite längre än jag ;P Så fick stå hela tiden när jag skulle cykla.. Jobbigt xD
Menmen,, hittade inget på nolia,,, eller pappa var snål snarare xP Så orkade inte anstränga mig att hitta så mycket heller ;)
Hade dock roligt och tittade på många husvagnar/bilar och några riktigt fina fyrhjulingar alltså!^^
Sedan fanns det också ett stort rum med bara spel! :O Coolt ;)
Hade riktigt ont i fötterna/benen när jag kom hem sedan! xD Har dock fortfarande lite värk i ena låret, är osäker om jag sträckte något om jag cyklade ellet så :S


Idag åkte jag hem :) Så nu efter att ha snackat, packat upp, ätit, snackat så sitter jag här vid datorn... Har saknat lite att surfa på den :] Och pappas suger som sagt... Tangentbordet är hårt och konstigt, och musen har inte lust att föja med eller ibland ens förstå att man har tryckt på något :S Men, bättre än inget antar jag;)
Så har sett mitt nya rum nu!:D Eller,, det som är klart av det,,, det är ganska mycket kvar ;) de har dock tapetserat upp fondväggen och nästan en hel vägg till, och jag är riktigt nöjd!:) Det kommer nog bli riktigt bra när vi är klart med allt! :D
Dock så betyder det att jag inte kan sova i mitt rum, men eftersom att Sandra är hos mormor och morfar, så snor jag hennes rum och säng för tillfället! :D Dock så har hon inga kanaler på sin tv, så man kan inte bara slötitta på något.. :P
Men, det betyder mer läsning för mig! :D

Förresten... Varför har min syster ändå en ganska snygg/söt? kille på sin vägg?! :O S

Han ser lite finare ut på affichen.. xD Fast sedan har hon ju Pink där också.. xD Och Desperate hosewifes, hästar, tvåttbjörnar, får, en räv,,,  Julia-afficer ;) Witch okcås, och någon som man får med posten med en massa söta kattungar!^^ Hon är lite småsöt min lillasyster ;) (Sandra alltså...)


Nåja, nu ska jag läsa! :D Godnatt mina vänner!:)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofc :D

2009-08-03 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback