grattis,dufickenrosa!

Jag har för mig att jag har hört talas om det förut,,, men aldrig sett det med mina egna ögon!  I alla fall så gillar min mamma och Stefan att plantera saker (som tex. potatis,, osv.. Blommor framförallt! ) Men i år när potatisen drogs upp, då var den rosa/röd! Hihi, mycket spännande att smaka denna potatis alltså! Även om den säkert kommer att smaka likadant, men lite förväntningar måste man ha va? ;) 


Proof! :)

I kväll ska jag vara med, nästan, alla mina klasskompïsar och grilla och gråta en liten skvätt över att sommarlovet snart är slut!! På torsdag börjar vi, peppad nej! Menmen,, mest rädd över läxorna ;):P (och jag kommer säkert prata om detta till på torsdag, om inte efter det, så ni vet ;): P)
Dock peppar jag som tusan på handbollen i år alltså! :D Wiho!! (dock hade kondisen fått vara bättre än sämst meeen ;))

I morgon verkar det som att jag ska hänga med Stina till Rålund, haha mitt ute i bushen! Men det lär bli roligt som tusan ändå vill jag lova! Dock en klar brist av blogginlägg, men med tanke på min mycket populära blogg,, så lär ingen dö ;)
Nu ska jag ta tag i bok läsandet som jag inte gjorde igår! xP
Gaaaahhh!! Sockerdricka i benet! :S:S
Ha en bra dag, utan sockerdricka ;)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback