opeppadopeppad:(


Det är en och en halv vecka kvar. Jag är helt sjukt opeppad. 
Det känns som att allting kommer gå jätte dåligt. 
Jag kommer få jätte mycket plugg, och sedan proven på det, hur ska jag kunna klara av allt detta?! 
PÅ det, ska jag också försöka hinna med minst en träning i veckan med handbollen, och då kommer vi att på helgerna också åka på en massa matcher! 
Sedan får vi ju inte glömma Canalen! En massa Canalen... 
Och,, förstås, viktigast av dem alla,, mina vänner!! 
Seriöst,, hur kommer jag klara av det här? ! 
Jag ska i alla fall börja med att gå ur styrelsen tror jag.. Båda. För jag behöver lite lättnad.. 
Men allt annat behöver jag,,, och vette tusan hur det kommer att gå... :( 
Ledig tid för mig sjäv? Det kommer jag nog inte att få alls känner det som.. 
Gör allt detta mig peppad? Onej! 
Seriöst,,, kan jag inte bli 3 år igen? 
Livet var mycket lättare då :P 

Det finns dock en sak jag peppar på,, Pedagogisk ledarskap!!:D 
Sedan att vi ska börja Samhälls och Historia A, men, vad betyder detta? Jo, mer läxor!!
Seriöst,,, gillar verkligen inte läxor >.<


Men,,, jag ska ta en dag i taget, ta det som det kommer.
Förhoppningsvis så klarar jag mig igenom det mesta i alla fall.. 
Det kommer bli svårt. 
Men jag kommer att klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback