Kullivmanhar.



Jag önskar verkligen att jag hade mer tid, hundra gånger mer tid än vad jag har...
För om jag bara kunde sluta med att tänka, åhh jag vill vara med den för det skulle vara så roligt, och sedan den för det var ett tag sen, och den har jag jätte mycket att prata om! Och den var det jätte länge sen jag såg! Osvosv... !

Men då kommer allt plugg upp i mitt huvud, och då tänker jag att jag måste göra det först..
Då brukar det sluta med att jag bestämmer mig för att plugga, för plugget går först, självklart!
Men nej, i stället slutar det med att jag sitter här och skriver ett ovärt inlägg och inte tar mig ifrån datorn alls, och egentligen inte alls orkar plugga..!

Kul liv tjejen har måste ni tänka, kul liv.


Nej, dags att du tar tag i det här nu Emelie!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback