somrigitochfint :)

Tjoho! :) Ändrat min header och färgen på bakgrunden nu ;) Gjorde det lite somrigare! :)
Blev inte riktigt som jag hade tänkt från början med headern, men faktiskt blev jag mycket nöjdare med detta resultat! :) Sedan så är det faktiskt texten i den, som är det viktigaste, om du frågar mig.. :)
Mycket kloka ord faktiskt, men tänker inte säga vars jag fick de ifrån ;) Hemliss! (A)
Försökte att ändra min profilbild också, men det stenvägrade den! :S
Menmen ;)

Haha, om någon för övrigt tänker klaga och säga att jag är sämst, säger jag; gör en mycket finare design åt mig då! :O ;)

Jag är nöjd tills vidare! :)
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Nice header ;)

2009-06-16 @ 23:49:00
Postat av: Me

Thanks :]

2009-06-17 @ 12:24:33
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: Alexander

Hejsan!



Somrig design....tja. Jo. Okejdå. Men jag antar gärna utmaningen att göra en finare (om inte annat en annorlunda) design åt dig, om du så vill.



Tack annars för kommentaren på min blogg. Vet inte vad det betyder att mina videos är "söta", men tack ändå :D

2009-06-17 @ 22:49:32
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback