gemigsömnochnågontingglatt.

Ärligt talat, är det för att jag har tagit lov eller något?
Jag fattar ingenting.. Ingenting. 
Vad händer mellan er två? Vad hände?... Jag förstår verkligen inte..  >.< Den ena förklarar i alla fall, men den andra, som jag verkligen borde prata med, drar sig undan,, osynlig.. Man kanske inte ska förstå sig på allting, men ändå! :P
Prata med mig du.... Du är också min vän för tusan ! :P
På tal om inte prata... Sluta behandla mig som någon pestmittad råtta som ska äta upp dig?! Jag orkar inte, hur ska jag kunna övertala dig att jag inte vill vara annat än vän med dig, utan att prata med dig. Det går inte. Men Nej, jag tänker inte be dig igen, bollen är hos dig, och där kommer den stanna tills du hör av dig, punkt.
Sedan förstår jag inte,, inte hur du kan ragga på mig?... >.< Visst, woho någon raggar på mig.. :P Men,, jag har behandlat dig som skit... Dåligt... på alla sätt... förstår inte hur och vad du fortfarande kan se i mig då?....
Sen bara uhuuh.... borde inte låta mina vänner påverka mig såhär... inge bra.... behöver lite lonely time idag... tänka.. sova.... läsa... När jag läser, det är underbart, jag behöver inte tänka, inte någonting, bara "leva" i boken...
Det är underbart, det funkar,, tills jag lägger ifrån mig boken... Och nej, det är inte bara för att det är Edward Cullen i boken :P Jag bara är så, alla böcker gör så... Eller alla bra böcker i alla fall ^^ Filmer också...
Och nej jag är inget sepestört freak och ingen pestsmittad råtta som tänker äta upp någon heller, eller,, joo, en :] Men mest bara för att hon är det mest störande personen i hela världen, och ja det är min lillasyster jag pratar om:P Pappas.. Jag försöker,,, allting! Men det blir som bara... nej... >.< Fast hon förtjänar nog inte bli uppäten ändå..


Okejokej, nej peppa på Happiness nu? :)
Peppa på goa glada Grabbe igen! :)

Haha, det är hon jag vill vara.. xD
Glad :]
Måste hitta på något imorgon! Annars kommer jag bli galen eller något >.<
Någon? :)



Okej, bara för att jag har tråkit och klarar av att plåga mig själv litegranna... :P

1. Är du singel nu? Det hade varit mer förvånande om jag inte hade varit det? :P
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa, ofc.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Hm,, ja men ändå nej.
4. När hade du sex senast? spekulera på...
5. Har du kört oskyddat nån gång? spekulera på,, privat
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Jao..
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?  Nej...
10. Haft sex på fyllan? Ganska svårt att ha gjort det... :P
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?  nej..
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande?  Jepp
14. Somnat gråtande pga kärleken?  Yes
15. Varit otrogen? Tyvärr..
16. Ångrade du dig? JA!!
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? mellan 1-2 år kanske?
18. Har du någonsinn varit kär?  Såklart
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja.


KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? Ja (=
22. Är du ofta med dina vänner?  Ganska! :)
23. Vad brukar ni hitta på? allt möjligt
24. Bästa minnet med nån vän?  Har för många minnen ^^
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Sofia, Vicke, Stinaw, Akvelina, Elin, Och alla andra, ni vet. 
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja?
27. Har du hatat din bästa vän? Nej.
28. Litar du på din bästa vän? Ja :)
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? njaa , eller jo.. gjort mig besviken
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?  Mjo
31. Vart bor din bästa vän? Beror på..
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej, onödigt :P
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? kanske.. mer vitt..
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? vet inte,, kanske
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej.
36. Vilken kompis var du senast med? Sofia!
37. Har du många kompisar i din klass? Ja :)
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Hehe, brukar ju springa runt som tusan jag, men oftast med Stinaw, Sanna, Mirjam, Felicia och Emelie :)
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Erik, sofie,, om det ska vara någon jag känner nu också så får det bli Vicke..

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? Sofia, kinden.
41. Sov med dig i samma säng? jao.... Johan....
42. Du delade ett riktigt skratt med? Familen
43. Du gick på bio med? Stiinaw :) 
44. Du höll i handen? Sofia :)
45. Du gick på stan med? Mig själv ^^
46. Delade en pizza med dig? Familjen
47. Du ringde? Pappa
48. Skickade ett sms till dig? Sofia.. xD
49. Du kramade? Mami
50. Gjorde dig lite besviken? Pappa
51. Gjorde dig mycket besviken? ...........
52. Du skrev med på msn? per..
53. Du snackade skit om? Ingen
54. Du åkte bil med? Familjen
55. Gav dig en komplimang? per..
56. Du kollade på film med? Lillebror ^^ 
57. Du åt med på resturang? Familjen :)
58. Betalade något åt dig? pappa
59. Grät inför dig? privat.


Nu ska jag gå och äta kakor :D:D
Jag tror jag är beroende :S ;)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Nice bild ^^ Jag ser konstig ut + att de ser ut som ja håller i nåt? :P

Klart vi ska hitta på nåt nånndag! :)

2009-06-16 @ 23:53:08
Postat av: nicke ^^

om du vill xD

2009-06-17 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback