hanärnördigmensötaständå;)xD

Hahah, jag måste bara säga att jag älskar det så kallade nördpråket! ;) Igår råkade jag fråga min bror om ett spel han spelade på sin Xbox,, några minuter senare ropade han: Emelie, vill du se när jag  assasinatar någon?!
xD Haha, fast när jag kom dit så sa han; fast,, vänta jag måste bara rida runt hörnet där borta, ta mig till en port och sedan rida in i en stad och ta mig förbi en massa folk,,,, Jag; jaha.. >.<
Hah, sedan kan han komma med kommentarer, kolla! Jag headshotta han! Eller, jag legshotta han! haha xD
Fast det "värsta" är nog då han börjar med förkortningarna, "Jag HS:a han! eller LS:a han! (samma som ovan..)
Hahah, liksom vad händer? xD Men måste påstå att det är riktigt gulligt^^ xD





Igår var jag då som sagt med Sofia, först drog vi på stan och gick runt lite, dock så hade de "otroligt trevliga människorna" försvunnit ;) Så det var ganska dött på stan, vi rörde oss mot Nordanå och såg ett genrep av en pjäs av Hemsjöborna.. :) Kanske inte riktigt min typ av teater men ;)
Drog hem och åt, var för sig.. Körde sedan ned till B-byn, såg film, såg på snygga killar ;), pratade en massa och lite annat mys.. :)
Vi pratade till typ ett på natten! xD Sedan då jag skulle åka hem var det svinkallt (cirka 2 grader.. :S), min moppe startade nästan inte ens från början.. xD Men det gick bra :) Dock höll jag på att frysa ihäl.... xD 





 OrkarinteattduintefattarminapikarXP Omduintegjortnågotåtdettillsdå,tänkerjagskällapådu:P Dockbrukarjaginteskällapåfolk..mentänkeriallafallgöramittbästa. !:P






En enda dag kvar!!:D Brännboll, och städa ur skåp i morgon!:D

Nu ska jag hitta på något annat !:) Synd att det inte är så varmt och en massa sol..:/ Fast då får man ju tid för andra saker! ;)
Kram.

Kommentarer
Postat av: hehe nicke ^^

hehe låter nice men ni kan ju inte ha sett så snygga killar jag var ju inte där xD ahahahaha

2009-06-08 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback