detärvarmtochskönt!:D

Hejsan! :) Har solat ungefär hela dagen.. Tills för ett tag sen då jag tog en avsvalkande dusch och sedan så satt jag mig i skuggan och tog med mig min finfina dator ^^ Jag vet att det kanske inte är det bästa med risker för hudcancer osv,, men det är ändå skönt att göra det lite då och då! :) Dessutom ska jag ta och plugga in lite om hudcancer och kolla hur riskabelt det är osv tror jag! :D Jag har ändå inte så mycket att göra egentligen så ;D


Haha, förresten så sa en kär vän till mig igår,, att jag var lite mot strömmen, som tex. ha en vintrig design när det är sommar, som jag mer bytte eftersom jag tänkte att det kanske skulle bli finare och kanske få mer besökare om det var somrigt, och inte vintrigt xD.. Sedan när Alexander ställde upp och gjorde mig en jättefin blogg också, var ett stort plus! :D
Den andra anledningen var att när det blir sommar, så brukar de flesta färga håret blont, och vad gör jag? Jo jag färgar det mörkare! ^^ Hah, mest för att det egentligen inte skulle falla mig in att färga mitt hår blont, jag ska aldrig säga aldrig, men jag kan inte tänka mig själv som blond! xD Det skulle bara bli konstigt... :S
Jao, antar att det finns andra anledningar, som tex. att jag inte bryr mig så mycket om mode, liksom varför ska jag göra det?... Onödigt >.< Jag gillar att ha lite roligt med kläder i stället! xD Även om min så kallade klädstil, knappast sticker ut på något sätt... Men ändå :)
Lite "kärringen mot strömmen", men jag trivs med det ^^
För övrigt, när vi ändå pratar om snö när det är sommar, så kolla in detta! :
http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article306222.ece

..Lite läskit :S xD

Hihi, Emelie är lite sugen på lite allt möjligt nu.. xD
Fast denhär bilden var ett tag sen! :)



Wiho! I morgon ska jag till Piteå med familjen,, vi ska bo hos mormor&morfar eftersom att de är på Åland och så ska vi sedan gå på kyrkmarknaden som är där i helgen, så det blir säkert riktigt najs! :D Eller jag hoppas då det i alla fall ;) Vet dock inte hur det blir med bloggandet under helgen, nog för att de har en dator, men den suger, och om de inte har trådlöst internet någonstans i närheten så får jag väl skriva på den dåliga datorn något kort, men vi får väl se! :)
 

För övrigt, jag gillar verkligen inte meningen; Vi får se....För oftast när någon skriver Vi får se, så betyder det inte kanske, det betyder nej. Men när jag skriver Vi får se, så menar jag självklart att jag ska kolla upp möjligheterna och förhoppningsvis fixa det på något sätt! :) Men alla andra bara hittar på andra sätt att säga nej på :P Antingen säger du nej och menar nej, eller så säger du vi får se, och helt enkelt menar det! :O Liksom, säg inte något annat än nej, när det är nej du egentligen menar... :P
 Jag blir så störd >.< ...............

Nåja, tänker skriva åsikter i kväll om jag hinner, förhoppningsvis blir det inte så jättemycket packning, så det går fort!  ;) Även om människor fortfarande inte kommenterat som jag vill,, meen då får ni leva med att jag skriver om random saker som jag har tänkt på i alla fall :P Lev med det ;) 
Ska återgå till mina utbildningstiningar nu, som för övrigt är jätte bra! :D Berättar mer någon annan gång ;)
Puss&Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback