jagärtypsomSchweiz!neutral:)

Hejsan allihopa! :D
Som sagt, klippet nedan, är verkligen coolt! :O Skulle nog bli tv-spels nörd om jag skaffade detta! ;) Fast,, detta betyder inte att jag skaffat någon slags respekt för tv-spels nördar! Nej, inte sitta framför tv:n och lata er hela dagarna, man ska uut och hitta på saker också! :D MEN! Jag har respekt för tv-spels nördarna, med ett just sådant Xbox360 alltså! ;) Baara coolt^^ I want to be your friend? :]


Igår var jag som sagt med Sofia hela dagen, det var riktigt härligt! :D Liksom bara cykla till stan var ju verkligen något som jag normalt skulle tycka var jobbigt, men nej! :)
Sedan på kvällen så såg vi någon konstig serie som hette True Blood,, haha ja den handlar om vampyer! ;)
Och som att det inte var nog, det är verkligen Twilight! :O Bara lite omvänt och lite allmänt weird ibland, men ändå! :O
Enda anledningen man vill se den är väl för att de slutar spännande varje avsnitt, och den är som sagt lik twiligt! ;)

Haha, ååh, jag som bara skulle hata twiligt, för den kunde ju verkligen inte vara annat än sämst då alla tjejer bara flippade ur?! :S Ärligt, det går inte så bra alls ;) Jag gillade filmen som sagt :) Och sedan när jag nu äntligen fått tid och tagit mig för att läsa böckerna, så gillar jag verkligen dem! :D Inte så att jag är kär eller något, som alla andra överdrivna saker, eller nej, de flesta överdrivna sakerna, är ;) Men jag gillar dem helt klart! :) 
Vad menar jag med överdrivna saker? Tja, jag tänker bara nämna Johan Palm, och en viss tjej som flippade ur totalt... Alltså, hallå.. >.<  Och han sjunger fortfarande sämst! :O (inte för att jag ska säga något men? :P)

Haha nåja, tack för en underbar dag iaf gumman!:D<3
Måste göra det någon annan dag också ;)




Idag vaknade jag riktigt sent! :O (för att vara jag alltså) Jag vaknade 10.30 xD Och eftersom att jag hade mycket att göra innan kl. 13 då jag skulle vara på tuvan och fixa inför skattjakt, blev jag lite halverst stressad ;)
Menmen, det var roligt på tuvan! :) Träffade massor med folk, även sådana som jag kanske inte brukar prata med allt för mkt! :) Bla hanna som kommenterade att jag uppdaterade min blogg så jättebra och alltid skrev så långa blogginlägg! xD Men, tydligen var det en bra grej så! :D Jag är bara rädd att jag inte alltid har så mycket vettigt att säga men :P Ni får väl säga till när jag är tråkig? xD Roligt att du läser i alla fall! :D<3
Sedan fick jag fika och glass, som någon slags belöning :) Dock så var det ju inte så varmt, så tog glassen precis innan jag skulle åka hem så jag inte skulle frysa ihäl! ^^
Men glassen var god ändå ;)

Hm.. saknar this peeps a little bit...:]


Borde skaffa nya bilder, men känns som inte värt egentligen när jag har sämst kamera? >.<
Har ändrat mig igen,, kanske borde jag köpa en systemkamera för mina jobbpengar trots allt?
Fast,, då kommer jag typ inte ha några pengar alls i slutet av sommaren!  :S
Men det är som ändå värt det kanske? :) Haha, nåja, får nog diskutera detta med mig själv litegranna ;)

Hmm... tror den där glassen gjorde så jag fick lite ont i magen.. Eller att jag bara ätit frukost och sedan fika och glass? xD Nåja ;) Ha en trevlig midsommar allihopa! :D
Hoppas bara solen kommer snart ordentligt, alltså stannar kvar,, för evigt! :D (eller ja ;))
Now, keep up the Schweiz mood!;D
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback