kännssomintesådåligt:]

Hejsan!:)
Igår hos Sofia var det riktigt trevligt med några fina tjejjor, färgande av hår, kiosken, film och mys :]
Såg på En shopaholic bekännelser, har sett den förut, och den är faktiskt bra! :) Dock lite "överpinsam" ibland.. xD
Det var roligt i alla fall :) Vill också färga håret,, men kändes som inte värt då det ändå kommer blekas av solen..:P Så gör det nog senare i stället då det håller längre tänker jag! :)


Hihi, jag blev liiite småglad idag faktiskt :]
Även om dagen inte började sitt bästa, så hade den väl sin höjdpunkt där vid tolv, sedan har det väl gått nedåt igen.. Vet inte,, sov som inte alls bra, och då får jag huvudvärk, inte mys.. :P
Meen, kom en jättesöt kille till skolan och spelade och sjöng riktigt bra idag :] Eller det var ett helt band faktiskt.. :] Hihi^^
Dock så raggade lilla jag inget, utan fegade ur >.<  Men, kanske inte helt körd än alltså :)
Hoppas inte på för mycket, jag är förvånad om det ens kommer hända något alls....
Men det kändes faktiskt bra.. :)


Såg på någon jätte random film på svenskan, potatishandlaren tror jag den hette.. Ja,, vet inte vad jag ska säga, den var bara allmänt konstig och slutet fattade jag nästan inget av... xD Rekommenderar endast denna film om du har tråkigt och vill se på någon konstig film alltså ;) xD


Borde läsa igenom mina inlägg lite noggrannare ibland tror jag men.. xD
Ledsen för den dåliga bild upplagrigen, har som inga bilder, och de jag har är tagna med mobilen och bara jättedålig kvalité... :S Borde ta en massa nya :)
Ojoj, blev just jättepeppad på att läsa Twilight böckerna!:) Såg nyss den officiella trailerna för New moon, dessutom så lånade jag på engelskan den fjärde boken, Breaking dawn :) Tänkte dock läsa de andra tre på svenska, för tror sista boken på engelska kommer ta ett tag,, och vill ju hitta på mer än att läsa böcker i sommar! :D
Låt oss också tillägga att jag faktiskt inte läst dessa böcker än.. :]
Trevligt, trevligt, ska äta nu :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Elmer

Meh... Potitishandlaren va ju kung! :P

2009-06-01 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback