Pratamedkattenärnormalt,jaglovar!:)

Hihi min mamma är det sötaste som finns!^^ Hörde henne nyss där nere då hon pratade med katten,, med sin "söta" röst "Jomen nog vill du gå ut va? ,,, Ja visst vill du det?... jo jag måste nog höra med gubben så att vi kan ta ut dig en stund i selen,,,, visst vill du det? (katten ger halverst svar med: mjauuu) Jo men då måste jag ju göra det..."
Haha, ja det kanske inte var exakt så, men det lät i alla fall rikigt gulligt! ;) Och nej, jag är inte ett dugg bättre! :O xD
Roligast är väl att prata med honom då han svarar, med "maju" eller liknande ;D (ja han kan göra mycket konstiga andra ljud också! xD)


Söta lilla kissemissen! :]<3

Hela dagen igår och idag tillbringades då med Stiinaw, Mirjam, Felicia och Sanna i Felicias stuga! :D Hennes stuga var dock typ vid Lövånger, och inte i Byske eller vad jag skrev tidigare! xD Haha, jag är glad över att jag inte skulle hitta dit, för det hade ju knappast blivit så bra som ni kanske märker ;) xD
Men i alla fall, vi såg på två filmer, Mamma Mia och Taken (typ skräck, fast mer thriller enligt mig xP), spelade kubb och slogs mot massor med mygg under tiden! >.<, spelade monopol, hade någon slags tävling om intro till program.. xD Sedan gick Sanna och lade sig medans jag, Stiinaw, Mirjam och Felicia satte oss och spelade kort (detta var vid kl.3 / 4 typ!:) ) , vi spelade hej knekt och tecken och hade bara allmänt roligt! :D Efter det så lade vi oss i en dubbelsäng och snackade i en evighet om allt möjligt! Och tror jag somnade vid sextiden kanske? xD
Vaknade i "morse" vid 11 tiden och åt frukost osv! :D Sedan har jag gått på stan med Stiinaw och åt glass osv! :) Sanna var också med ett tag innan hon åkte hem... Och min väska gick sönder! :( Precis då vi klev ur bilen och jag skulle ta ur väskan... Tack och lov så tänkte Stina låsa in sina grejer, så då kunde jag proppa in min väska då också! :)
Jag har trots lite sömn, ändå haf hur roligt som hellst i alla fall! :D



Hmm... Just nu har jag egentligen en massa tid och skriva en massa mer,, men jag antar jag är lite för trött... Imorgon blir det nog Fanny på dagen, sedan tjejerna jag var med igår, förutom Mirjam då, svikarn som ska till Borlänge på P&L! ;) (liiite avis), de ska jag i alla fall vara med på kvällen! :)



Förresten, jag startade egentligen den här bloggen från början för att jag skulle berätta mina åsikter om olika saker och ting.. Jag vet att jag har totalt sugit på det! xP men med natur så har jag inte haft tid så jätte mycket,, men nu har jag tid! :) Men jag tänkte, vad vill ni veta vad jag har för åsikter om olika saker? Ni får fråga vad som hellst! Snälla kommentera? :) Så ska jag göra mitt bästa på att svara! :)
Peppar på att få veta vad ni vill veta!  Så kom på något riktigt bra nu? ;) :D



Min mobils "vibb" signal har börjat hacka lite... :( Hoppas på att det är pga.att det är lågt batteri och inte något annat!
Haha, känns inte riktigt som min dag idag :P Men jag lever ändå! :D
Och,,, tack Didde! du är bäst :)<3
Ta hand om er.
Puss&Kram.


Kommentarer
Postat av: Stina

Öööhh, tja! ;) Nice design ;)

2009-06-23 @ 23:27:32
Postat av: Niklas :)

den var skit fin ^^ hälsa alex från mig :D

puss och kram xP

2009-06-24 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback