solenskinerhimlenärblå;)

Hejsan! :)
Igår var det härligt! :) Det var varmt och fint, även om jag inte solade något direkt.. >.< 
Hade ju en massa annat jag gjorde i stället! xD
Massa mys med allihopa på 50-års festen, som trevligt att träffa dem faktiskt :) Hahah, även om alla är typ 30-40+ så var det helt klart trevligt ändå :)


På styrelesemötet, fick jag lite lust att slå till vissa alltså >.< För efter ca. 10 påminnelser om att det var möte LÖRDAG den 27/5 kl 17.00, så borde alla ha kommit ihåg det?! Menmen, hade möte ändå, för det kom trots allt hela 5 pers! :O (med mig inräknad) Sedan kom en Simon också så då blev det 6.... :)
Men vi bestämde lite grejer och så osvosv :)
Dock,, 160 kr för en t-skirt, då vi har blivit lovade typ en huvtröja gratis? Tycker fortfarande inte att det är helt okej... Men fattar inte heller varför vi måste ha värsta märkes grejerna.. :P Menmne :)

Det ska nog bli lite aktiviteter på tuvan också i sommar, förhoppningsvis! :)
Där jag för övrigt sommarjobbar, 2:a perioden, så det är bara komma och besöka mig och köpa massa fika om ni vill! ;):D


Bläää för plugg säger jag bara.. >.< Pluggade lite igår, fast ja,, blev inte så mycket,,, det är liksom emot mina "principer" litegranna...:P :)



Meen, nu tänkte jag gå ut i solen och plugga lite mera ;) Sedan ikväll blir det att åka till sötSofia, tror jag att det blev, och umågs lite med girls som ska färga håret osvosv ;)
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback