såsnabbjagäralltså>,<

Har försökt att börja skriva ett inlägg i ungefär en halvtimme nu! xP
I stället har jag smsat en himla massa och sett på tv.. Fast nu blev det room service eller något sånt, och det var inte lika intressant ;):P

Nu har det gått en kvart till... >.<
Vet inte vad jag ska skriva..
En massa saker jag borde;
Fara till härnösand och ta hand om du,,, för att du behöver det, och jag... :/
Peppa på att jag ska på hajken..
Packa inför det..
Plugga en massa matte..
Träna...
Prata med honom....
Se alla mina filmer jag har på datan...
Läsa alla böcker jag vill läsa..
Läsa igenom utbildnings-grejerna..
Sluta skriva vad jag borde >,<



Nej, okej, dagen har faktiskt inte alls varit så dum :)
Började med att vi studerade människor, hur de betedde sig i vissa lägen, det tyckte jag var riktigt roligt att se, och experimentera en massa! ;)
Haha, bland annat tror nog två, inte så fula killar, att jag är lagomt konstig och random som sätter sig jättenära dem meen >.<  Roligt att se deras reaktioner! ;)
Haha, faktiskt tycker jag allting detta är mycket intressant! Människors kroppspråk, hur man kan påverka och så vidare! :) Hittade en jättefin bok på bibblan som jag verkligen ville läsa, men var tvungen att lägga ifrån mig den, för måste läsa ut boken jag håller på med först! :P
Meen, mej = Superintrested i detta! :D
Kan vara något att tänka på kanske..


På matten gjorde vi någon jättejobbig matte uppgift som jag såå kommer få ig på men >.< Funktioner suger... Matte B nationella snart, peppar inte :S


Sedan träffade jag dock Fanny! :D Vet inte,, men du gör mig så himla glad vännen! :)<3
Vet inte,, men inte många som kan få mig peppad då det regnar som tusan och jag varit allmänt osäker på om jag verkligen borde fara på hajken hela dagen.. :S
Men det gjorde hon faktiskt! :) Hon har väl någon slags konstig area runt omkring sig eller något :)
Måste träffas en massa i sommar! :)
Självklart ska jag också träffa alla mina andra kompisar också, som självklart också gör mig glad osv.. :)<3
Och läsa en massa böcker :D


Aja, försöker peppa på helgen nu:) Jag menar vi har loov! :D Och jag ska kanota, som är jätteroligt! :D
Fast... Vill fortfarande att ni ska komma med också... :/
Fast två av er är sjuka, och de andra två stannar pga. det ..:P
Vet inte... Men om det kan få mig att sova lite bättre i alla fall, så blir det nog bra :)
Även om jag fattar att det inte brukar bli så mycket sömn på läger med hj och erik! ;)
Ska då som sagt kanota, vilket betyder att jag kommer inte att ha med mig mobilen, för jag vågar helt enkelt inte riskera att min fina mobil hamnar i plurret! Jag klarar mig utan mobilen, det är inte det som är problemet, dock lite surt, för då måste jag komma på ett nytt sätt att komma ihåg vissa saker, och kan inte meddela mamma när jag är framma osv men.. >.<

Vet ni vad? Jag orkar inte vara negg längre... Jag tänker peppa! :) Det kommer bli bra! :)
Vi peppar på det.

Detta inlägg har tagit aldeles för lång tid att skriva! xP
Men vi hörs senare, om ni inte ska med på hajken, kommer ett inlägg iaf kanske på lördag ;)
Tschüs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback