varförärdetintemeningen?


So... Lonely..........


Ja, ärligt talat... Jag mådde inte alls bra igår?..
När jag åkte hem från honom,, eller snarare; åkte jag hem?!
Jag kom inte alls ihåg hur jag ens kom hem, vilken väg jag åkte, eller någonting..
Det enda jag minns var att när jag gick från honom, var klockan ungefär halv... Jag var hemma och klockan var tjugo i... Låt mig då tillägga att det tar ungefär 20 min att köra hem till mig, om man kör lagenligt, och inte via solbacken, vilken jag aldrig kör hem.. Det enda jag minns var att jag grät, känns ju som att det var jättebra att jag körde då lixom..
Men ja, jag lever, eller hur?..



Sedan så,, ja,, det fortsatte inge bra alls..
Teatern, ja vad ska jag säga? Den hade säkert på alla sätt och vis varit jättebra, om jag inte mådde som jag mådde.
Innehållet var ungefär att en handikappad, mådde allmänt dåligt, och ingen lyssnade på henne, hennes mamma övergav henne och hon fick en kille som tog hand om henne.. Hon blev kär, men han avfärdade henne, för att hon inte dög.
Sedan ordnade väl sig allting för henne,, men ändå.
Inte precis vad jag behövde just då, hade lust att bara gå därifrån, men förstod att jag inte kunde det, så försökte lugna ned mig och i stället lutade jag mig mot Emelies axel som nästan slutade med att jag somnade men.. xP
Fick dock världens kramar av Juliz och Lina, :)



Nanmnanm.. Aja, ärligt talat så mår jag mycket bätte nu än vad jag gjorde igår, till och med än i morse..
Haha, jag vet inte, mina klasskompisar idag var som bara allmänt knäppa och jättegulliga på alla sätt och vis ^^
Ändå har jag inte sagt något.. Vet inte,, kanske hade jag slutat lyssna, eller så var de bara ovanligt glada allihopa? :)
Klart jag inte kan vara oglad när Tobbe kommer med sina jätte dåliga skämt om egentligen ingenting ;) , när Stina, helt enkelt är Stina ;*, Emelie kommer där och pratar hur glatt som hellst, Felicia som flummade med mig litegranna på idrotten och var som bara söt :*, och ja, självklart alla andra små knäppisar som också gjorde min dag gladare :)
Ledsen att kalla er knäppisar, men ni är som så söta på något sätt, svårt att förklara.. :)
Sedan har jag pratat med Sofia ett tag också,, även 3lin där ett tag, tills hon dog.. Eller ja själklart dog hon inte hoppas jag? :)






Så ja, jag mår lite bättre. och kan inte låta bli att le ibland :)
Men det betyder inte att jag inte fortfarande vill ha dig tillbaka..
Självklart vill jag det, vill att du ska tänka om lite mer, åtminstone för min skull?....
För att... Du helt enkelt vet varför.



Saknar dig...

Men nu ska jag se på Snow Buddies!!:D och låtsas att allting är bra...
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback