Jagsaknarmeränjagtrodde..

Hejsan! :)
Blev lite glad när jag loggade in, och såg tre kommentarer från en viss F! :]
Saknar min fina vän, mycket! Borde ta mig iväg till Luleå, men då har jag inte tid förrän i december typ, och kändes kanske tidigt att boka där? Jag vet inte.. Får prata med Fanny! ;D Ska nog ta och ringa henne någon dag kanske... När jag har tid... Alltså typ aldrig? :(
Aja, lovar att fixa tiden! :D



I morgon är det bad! Peppad på det? Nej inte direkt.. :/ Fast det är jätte roligt att simma! Men,, det är som inte samma grej?! :/ Trött som tusan kommer jag att vara efter handbollsträningen i alla fall ! ;D


Satte mig här vid datorn för en timme sen ungefär, tänkte att detta ska gå fort, så kan jag gå och plugga sedan!! Ja, ni förstår ju ungefär hur det gick?..:P Ska sluta sätta mig vid datorn, jag fastnar ju bara! xD
I alla fall ska jag nog börja gå igenom ordentligt mitt "tal" på engelskan. Vi ska nämligen prata om svenska traditioner/mat/saker, och jag valde Lucia! :) Dock ska vi prata om detta i 10 min!!! Vet inte hur detta ska gå, kommer nog sluta med att jag babblar en massa random saker som bara har lite med Lucia att göra? (A)
Inte så bra :]
Så ska nog dra mig vidare nu! :)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback