Jagälskarsnö:D

Godmorgon! ;D
Idag är jag pigg! xD Vet som inte riktigt varför då jag vaknade typ kl.8 i morse men (A)
Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med tills kl. 2 idag, och sedan hitta till ett place! xD
Som tur så har jag mamma som har liiiite bättre lokalsinne osv än jag ! :] Vet som inte riktigt vars jag ärvt mitt dåliga lokalsinne ifrån? :S Någonstans kommer det ifrån i alla fall! xD

Idag när jag vaknade, då kände allting så bra!!!
Jag menar, jag tittar ut, och vad ser jag inte då om inte en massa snö?! :D<3
Man blir som bara så glad, snö piggar upp i alla fall mig! :)
Kan som inte låta bli att skutta lite extra när jag vill det osv xD Snart är det riktigt vinter så att man kan åka snowboard, eller bara helt enkelt ta en kopp varm choklad och sedan bara krypa upp i soffan under en filt, eller varför inte i en snöhög?! '
Hur mysigt som hellst! :D




Loooove it! :D<3
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback