Tränadetkännsunderbart:)

Hejsan! :)
Engelska provet idag kändes som att det gick bra,,,, så det gick väl säkert jätte dåligt! >.<
Men riktigt nöjd över att ha gjort klart ett ytteligare prov! :) Då äre bara matte, fysik, biologi och historia kvar då! :P plus att vi har dessa två finfina grupparbetena som ska vara klara innan lovet! Jag är så nöjd.. :(


Idag på idrotten så styrketränade vi! :D
Det var faktiskt riktigt roligt att få testa på lite olika grejer och mest bara få ha roligt och ta hand om sin träning själv! :) Det är roligt att träna! Det känns så himla bra! :)
Varför har jag hoppat över det så ofta? :S Inge mer! :)



Så ikväll skippar jag alphan (A) och så får det bli handbollsträning i stället, whioo! :D
Jätte peppad! Mest eftersom att jag typ inte kunde sova i natt för att det kändes som att min kropp hade lust att springa några mil! xD
Det kommer att bli en massa träningsverk alltså!
Men det kan jag leva med ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback