Vemhadeigsadu?;)

Hej!
Eftersom att jag egentligen inte ens har tid med detta (A) Så ger jag er lite humor! :)

Från;www.tjuvlyssnat.se

Röda linjen, Stockholm

Det är rusningstid och mycket trångt i tunnelbanan. En grupp tjejer ∼20 kliver på vid Universitetet. De beklagar sig högt över matlagning som är så tråkigt.
Tjej 1: Jag tycker det är så tråkigt att laga mat att jag hellre skulle massera i 30 minuter varje dag i veckan för att slippa laga mat en dag!
Kille (∼35 som sitter i närheten): Då lagar jag mat åt dig då?! Har vi en deal?
Alla utbrister i skratt och tjejen blir mycket generad.
Tjej 1: Ja, he he. Jag ska nog av nu.
Killen: Vad bra! Jag med!


Karlskoga

2 tjejer och 2 killar (~15) sitter och tittar på fotbollsmatch. En av killarna tycker det är konstigt att den ena tjejen bara pratar med honom och inte med den andra killen.
Tjej 1: Mäh, vad ska jag säga till honom då?
Kille 1: Det är väl bara att starta en konversation om vad som helst.
Tjej 2 hugger snabbt: KONVERSATION? Hahaha, konSERVATION heter det! Haha…
Tjej 1: Juste! Konservation heter det!
Kille 1 (rodnar lite): Ameh, jag hade faktiskt IG i svenska…


Haha,,, ;)
Nu ska jag plugga kemi! Eftersom att det inte blev så mycket plugg igår..
Men dev var RIKTIGT roligt med handbollsträning! :D
Även om jag fick träningsverk och klisterblåsor.. >.<
Men mitt muminplåster och att jag kommer att få glass ikväll gör mig mycket gladare! :D
Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback