Itrytospeakand.....nothing...



Hello!
Just nu kan jag typ inte prata! xP Eller, jag kan prata mer än vad jag kunde innan eftersom att jag varit tyst nu ett tag... (A)
Min hals gör inte heller ont just nu för stunden (peppar peppar ta i trä!)
Okej nu började den göra ont igen bara för att jag sa det där.. :P
Bara suuuurt att jag skulle bli sjuk i helgen!! Jag hade värsta jätte planeringen med en massa kompisar, träning och allt!:(


Menmen,,, vet inte vad jag gör uppe än? Jag är egentligen jätte trött!
Jag väntar på att något ska hända,, eller rättare sagt förväntar mig vissa saker...
Men det kommer inte att hända, det vet jag ju redan egentligen?
Kan ändå inte låta bli att sitta uppe, för om det skulle hända något, och jag skulle missa det...!
Jag är för nyfiken helt enkelt...
Men jag ska gå och lägga mig snart, jag lovar! :]

Godnatt! :)



.......Det är den 11 September idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback