Photoosss.

Nu sitter jag här på skolan ensam och gör inte mycket alls, eftersom att våran psykologilärare nu alltså inte kom (NO SHIT SHERLOCK??)
Så för att fördriva lite tid har jag tänkt visa några gamla bilder =)


Jag tror detta kan ha varit i nian, eller åtminstone den sommaren, ser inte så nöjd ut på bilden, men den är ganska cool^^ Tagen av Natalie Nylund.




PosarN, det e jag det, måste påstå att mitt ansiktsyttyck var mer förtvivlat än glatt dock? Kanske var det för att Natalie sa "gör såhär!" mest hela tiden och jag var förvirrad, minns inte?:) Detta var i ettan i alla fall!


Fortfarande ettan, mammas och Stefans bröllop, en av de få gånger jag faktiskt var nöjd med mitt utseende..
Fast just nu tycker jag att jag ser mer fjortis ut..xD


Nyårs i ettan, dagen efter, Emelie låtsas att hon är duktig och plinkar på Tims gitarr som under tiden tar en bild på det hela! :)


Dagen innan sommarlovet i ettan, klassen spelade brännboll och vi VANN:D




Tycker om dessa bilder väldigt mycket, mitt hår var rött! och dessutom ser jag väldigt glad ut, kan det bero på att bilderna inte blev tagna förrän jag såg tillräckligt glad ut kanske? xD Fotona tagna av Alexander Edström:)


Emelie var inte snöööög, förra årets haloween:)


Förra vintern, tog kort i 30 minus tror jag att det var,, fina Jennifer Lövstöm lyckades ta många fina bilder ändå!:)


Alltså shit. Om man kollar på första och sista bilden,, fatta så mycket jag har förändras på bara något år?
Mer än vad jag trodde i alla fall! xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback