Alwayslookonthebrightside?

I går morse stod jag och oroade mig över matteprovet, riktigt mycket, kändes som att det inte riktigt skulle gå så bra alls! Men så helt plötsligt "ploppade" den här låten upp i mitt huvud, vilken också gjorde mig lite gladare, och jag blev som lite mer lättad på något sätt? ;



Man blir som gladare! :)

Men sedan drömde jag inatt om den,, jag satt där på lektionen och hade prov då,, kunde inget alls, och så helt plötsligt började jag vissla på låten,, NU ska ni tänka typ high school musical här, för det var ungefär som i deras filmer sedan... Någon börjar helt plötsligt sjunga låten, och sen så står vi alla där i slutet och dansar (mycket töntigt ja) och sjunger samtidigt! xD
Ibland undrar jag om jag kanske ser för mycket på filmer? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback