I´m here:)

Har nu kommit tillrätta, mer eller mindre, i Uppsala! Känns faktiskt väldigt bra! Det enda som saknas just nu är ett jobb, men är påväg att försöka fixa det så fort som möjligt!:) Johan har dessutom börjat skolan, eller nollningen rättare sagt. Vilket betyder ensamma kvällar/dagar, och jag klagar inte så mycket över det ^^

Idag har jag lyckats hitta till stan, alltså själva centrum! Samt tillbaka utan karta och allting!^^ Så duktig är jag !
Dock så behövde jag en karta till ett ställe som sökt efter en servitris, vilket gick jättebra att hitta, fast blev inte så jätteglad när jag insåg att jag cyklat förbi det när jag cyklade till stan! I stället blev det dock mycket lättare att hitta tillbaka till min cykel!:D 

I morgon blir det mer jobbsökande, blev för varmt för att fortsätta springa runt på stan idag utan pengar till svalkande drycker och liknande!

Ledsen för bildlösa innehållet, men ni får stå ut med det tills jag får min laddningskabel så att jag kan börja använda min egen dator någon gång!
Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback