Första december.

Första december är här och jag är så himla glad! Det är nämligen så mycket som händer denna månad, framförallt i slutet:

(ca.) 15 december: Jag får veta om jag har tagit mig in på programmet jag sökt till våren!
20 december: Hemfärden börjar med buss! Slutar i Umeå för att hälsa på pappa och Eva.
21 december: Sista delen av hemfärden görs!
24 december: Julafton, en av de bästa dagarna på året helt enkelt:)
31 december: Snart en början på ett nytt år!

Det kan verkligen inte bli så mycket bättre än såhär tycker jag!:D I kväll ska jag och Johan börja se två gamla julkalendrar, Sunes jul och Mysteriet på greveholm! Jag tror att den här månaden kommer bli awesome!



Längtar verkligen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback