Händelserikt.

Hejsan! 
Inte mycket har hänt sedan sist jag skrev. Johan pluggar för det mesta då han har tenta i morgon och en till tenta på måndag!
Så mitt liv är inte så händelserikt för tillfället, men efter nyår ska det helt klart bli en ändring på det!(kinda) Förhoppningsvis händer det en massa roligt medans jag är i Skellefteå med:)

Det som har hänt i alla fall är att i söndags var jag och Johan hos Seán!(en av Johans klasskompisar) Vi åt sallad, haloumi och annat gott!:) Det var väldigt trevligt!

I övrigt är jag väldigt glad att om en vecka befinner jag mig nu i Umeå (förhoppningsvis)!:D Och dagen efteråt bär det av till Skellefteå, det blir awesome!!:D Vill börja packa nu!! Men ska försöka lugna mig lite och distrahera mig med något annat:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback