Kallt ute idag!

Var som sagt på stan idag och kollade runt lite. Var dock tvungen att avbryta det hela då jag insåg att det helt enkelt var för kallt, och eftersom att jag bestämt att jag skulle gå hem så tänkte jag att det var bäst att börja traska! Kom hem och kände mig som en isbit, men efter varma kläder och några timmar under en filt så känns det mkt bättre! Antar att det är sådant som händer då man envisas med att vara en norrlänning och går i skinnjacka och tunna vantar och bara jeansleggins på (i 7km ggr 2). Inte min smartaste idé

Ska ta mig tillbaka i morgon dock för måste ju hitta fler julklappar!:) Ska planera klädvalet lite bättre,, tror egentligen att det hela skulle ha gått mycket bättre om det inte för tillfället var 23-24 grader inomhus, inte så att jag klagar men, jag kan gå i shorts inomhus så det är rätt så stor omställning att gå ut.. (kan inte sänka värmen heller)

Hittade dock en julklapp innan jag gav upp!:) Sedan köpte jag även en kavaj som jag alltid velat ha, när jag kommer hem så visade sig dock att jag har världens bästa pojkvän som erbjuder sig att betala för denna!
Den finaste 21-månaders julklapp jag hade kunnat få♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback