Nytt och gammalt.

För er som möjligtvis har missat detta, är det sista fredagen detta år! Känns, som vanligt, som att detta år har gått väldigt fort! Har dock när jag tänker efter hunnit med så mycket, även om det kanske inte är så mycket som jag hade velat hinna med!



Till det nya året har jag inte tänkt göra så många löften eller så, utan helt enkelt ta det som det är. Ska ju bli student så blir ju lite fattig, fast fattigare än vissa dock då vi måste spara till sommarmånaderna!(månadshyran..) Sedan blir det väl lite kämpigt det där med kemin, men ska kämpa mig ingeom det så att jag kan få gå vidare till biologin i stället! Tror det kommer bli ett himla bra år nästa år helt enkelt! :D



Hoppas att ni också har haft, och kommer att få ett riktigt bra år, eller åtminstone ett helt okej år! :)

Gott Nytt År allihopa!
(I förskott då :] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback