Stenfylld lägenhet.

Idag har jag varit duktig och städat en massa! Först diskade jag en ganska stor hög med disk och städade undan min obliatoriska klädhög vid sängen(det bara blir så!). Sedan dammsög jag upp våran stenfyllda lägenhet (ingen aning vars alla stenarna kommer ifrån!) och vaskade sedan! Så nu är det rent och fint innan vi ska hem!:) 

Förutom det så handlade jag först lite grejer som behövdes till dagens middag och morgondagens. Har även stekt plättar idag, blev så klart lika gott som vanligt!^^ Så av någon jättekonstig anledning har denna dag gått jättefort!

Har även pratat med pappa idag mitt i allt, längtar verkligen till på tisdag då det blir buss till Umeå!:) Sedan hem nästa dag ♥

Har förresten alltid kommit in i slutet av en reklamfilm på tv, och tycker att den verkar vara så söt! Så kollade upp hela nu på youtoube och tänkte dela med mig av denna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback