Zero talent.

Har nyss varit och handlat på ICA, blev en pizza (10kr), glass och fruktsoda! Pizzan har champinjoner, men jag vägde upp det med att köpa glass och läst då för den som inte förstod det.. ;) 

Blir en ensam kväll ikväll då Johan pluggar inför tenta, och jag bestämde att jag hellre ville se de två sista filmerna av HP! Blir nog super tror jag!:D

I övrigt brände jag mig igår när jag skulle stoppa in vitlöksbrödet i ugnen. Resulterade i en avlång blåsa på högerarm, som jag har lyckats spräcka två gånger i dag redag! Fick bli en fin liten dubbelplåstring efter det, borde skaffa plåster som har fler storlekar.. :P 

Hoppas ni andra får en bra kväll!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback