Stuff.



50
frågor om mig

 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Typ alla jag pratat med? ^^

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?

Halvsov på bussen

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Åt glass <3

4. Vad gjorde du igår?
Simmade och en massa annat :)

 

5. Vad händer nästa helg?
Supermys:D

6. Tre ord varför du sist spydde?
Jag hade magsjuka.

7. Vilken färg är din hårborste?
gul (det är en kam)

 

8. Vad köpte du sist?
glass till min hals 

9. Vad fick du senast i present?
ansiktscreme....

 

10. Vilken färg är din dörr?
vit

11. Var förvarar du dina pengar?
My secret! ^^

12. Hur var vädret igår?
Sol fast lite kallt 

13. Vars kramades du sist?
In school!

14. Vad ser du fram emot?
Sommaren!! och turkiet!:D:D

15. Vad är 15?
Det är en siffra. 

16. Vilken skostorlek har du?
36/37

17. Vill du klippa dig?

Nja klarar mig ganska bra faktiskt :)

18. Är du över 25?
NEJ!

19. Pratar du mycket?
Verkligen inte (A)

20. Kollar du på O.C.?
Njet.

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Hahah nä:)

22. Känner du någon som heter Steve?
Neej

23. Hittar du på egna ord?
Egna ord är awesome.

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Lite så

26. Vad har du för mobil?
Iphone

27. Vem ringde dig sist?
Jag ringer inte folk (A) men johan i så fall tror jag.

28. Biter du på naglarna?
Nej... 

29. Har du lockigt hår?
Lite självlockar men de tycker inte om att synas så ofta så snyggt:)

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Jadu, ingen aning? 

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
ingen...

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Någon gång säkert..

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
jag vet inte? :D

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

haha nej.. xD

35. Ska du jobba imorgon?
Önska kan man ju.

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Johan♥

37. Vad borde du göra nu?
Plugga och bli frisk 

38. Har du något smeknamn?
Grabbe, Grabben, eme...

39. Sover du mycket?
nja, mer än en del..

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
I rymden finns inga känslor :D

41. Vad ska du göra på lördag?
Äta gott, förhoppningsvis simma, mysa med älsklingen.

42. När var du ute sist?
I lördags!:D

43. Har du gråtit idag?
Inombords (då min hals gjort ont)

44. Är du en glad person?
Inte idag.

 

45. Har du roligt nu?
Så roligt är det inte att göra listor. 

46. Vad äter du helst?
Goda saker.

47. Vem var du med sist?
Johan

48. Vad heter din mamma?
Gunilla

49. Vad är hela ditt namn?
Emelie Anna Gunilla Grabbe.

50. Tycker du om någon just nu?
Probably :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback