Nyfunnen kärlek.

Hejsan! 
Igår blev det som sagt shoppingtur till Umeå! Hittade några tröjor så känner mig rätt nöjd!:)
Dock när jag och Johan kom hem, så vad hittade jag på hallgolvet om inte en liten Tiara?!?!?!?!?!
Egentligen var det tänkt att vi skulle hämta henne på torsdag så att det blev mindre dagar för mamma och Stefan att vara "sjuka" tills jag slutat skolan, men tydligen ville de fuska lite, inte mej emot!<3
Så istället för shoppingbilder blir det bilder på henne i stället ni får beskåda!







Hon är så underbart söt, och har jättelånga ben som hon verkligen inte har koll på, så det är så roligt att se när hon springer runt!^^ Svårt att inte tycka om verkligen! :) 

Så nu har ni sett den nya medlemen av familjen!:D
Hade!

Kommentarer
Postat av: HannaA

Såå sööööt!!!

2011-06-01 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback