XOXO.

Det blev en prommis igår! Vilket faktiskt var väldigt skönt och mysigt då jag drog med mig Johan med:) Dock börjar man känna att det börjar bli kallt, inte under minus här ännu i alla fall! (så vitt jag vet)

Klippt mig idag, såg riktigt hemsk ut när jag gick från frissan, mest för att hon hade stylat mitt hår så att det såg ut som jag vet inte vad! Efter en dusch och min egen styling blev jag dock lite nöjdare, förutom att hon tydlige inte hörde när jag sa "framhäv inte min vita slinga", så nu syns den:P Även om den går att gömma såklart, men lite svårare när man har kort hår liksom!

Handlade själv på Maxi idag, dock pga dålig planering och tankarna på andra ställen så glömde jag hälften av det jag skulle köpa, vilket i sin tur var ganska tur egentligen eftersom att jag knappt fick plats med det jag köpte i korgen! Stor nackdel när man bara har en korg och väska att packa i :)
Så får bli en tur i morgon och handla resten!

Ikväll (när J är klar med sina grejer) blir det film och sedan sova, hoppas ni får en trevlig kväll!
Godnatt♥



(med tanke på rubriken så ja, jag nördar gossip girl för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback